reklama

110km/h??? - Ja chcem preukaz diplomata!

Rozmýšľam nad tým ako poďakovať pánovi ministrovi Figeľovi za jeho nesmierny strach o moje a aj vaše zdravie. Popravde neviem ako sa mu zato odvďačiť, ale jemu ako kresťanovi sa môžem aj po kresťansky, Pán Boh zaplať. Veď ako inak môžem poďakovať za ušetrenie 4dcl nafty cestou do Bratislavy a naspäť. Ale celé to má v mojom prípade jeden háčik. Zajtra ráno mám absolvovať túto trasu a budem musieť vstať o 5 minút skôr. A to pre ľudí ako som ja, ktorým je ráno pri vstávaní každá minútka dobrá vedia, že často to môže pokaziť celý deň a dokonca zhoršiť koncentráciu. Ja zvyknem medzi známymi občas žartovať, že cestou do hlavného mesta si zvyknem pri šoférovaní aj zdriemnuť, ale obávam sa aby to po znížení rýchlosti na 110km/h nebol len žart. Ale našťastie mám nápad, ako pri tej rýchlosti nezadriemať. Kúpim si dennú tlač a po Bratislavu budem v obraze o tom kto, kedy, s kým, ako a kde. A čo cestou domov? Aj na to som našiel riešenie. Ale predtým musím ísť požiadať a diplomatický preukaz a zájsť do Forstingeru kúpiť maják. A verte, či nie, určite budem stíhať zryľovať záhradu, alebo poumývať schodisko v paneláku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Žiaľ pán minister tieto jeho zvrátené zákony najbližšie 4 roky dodržiavať nebude a práve on by mal byť príkladom. Je to choré ako celá propaganda KDH, že vraj kresťanskej strany, ktorý ako sa vraví vodu kážu, víno pijú a ja už len doplním, že veľmi radi, koniec koncov z našich daní sa ľahko pije.

Rád by som položil pánovi Figeľovi otázku, že načo sa predávajú autá so 6-mi rýchlostnými stupňami. Zároveň mu navrhujem dať do prvého čítania zákon o zákaze predaja áut v tak luxusnom prevedení. Sme predsa kresťanský národ buďme trocha skromní nám stačí aj 5 rýchlostí. A vôbec, treba zakázať predaj áut s motorom silnejším ako 1,2 a 55kw. Predstavte si potom ten pocit z jazdy. Rúbete si to nadzvukovou rýchlosťou 110km/h a už Vám ide motor roztrhnúť a vy máte ten slastný pocit, že ste z vašej fifinky vyžmýkali čo to dá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalšia vec s čím by som chcel poradiť pánovi ministrovi je dodržiavanie odstupu na 70m. Navrhujem a myslím si, že by sa týmto nápadom úžasne znížila nezamestnanosť na Slovensku zriadiť geodetické kancelárie pri Trnave a pri výjazde s Bratislavy. Bol by tam prichystaný zástup geodetov, ktorý by nasadli ako spolujazdci do každého auta a vymeriavali by presný odstup. Alebo dávam ďalší návrh a predpokladám, že pre našich politikov schodnejší. Povinnosť zo zákona zakúpiť geodetickú palubnú jednotku-FIGMETER. Ako najvhodnejšieho dodávateľa by som navrhol Sky Toll. Čo tam potom, že dodávajú retro jednotky, ale dôležité je, že pár jedincov by sa na tom nabalilo. Tieto návrhy sa týkajú osobnej dopravy. Čo sa kamiónovej dopravy týka dodržanie odstupov je pre štát veľmi lacná záležitosť. Rozmiestniť každých 70m jednu prostitútku. To by bolo 3600 nových pracovných pozícií, vzhľadom k tomu, že by museli pracovať na tri smeny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verím, že moje návrhy a nápady sa dostanú do uší nášmu ministrovi dopravy a som si istý ak si prečíta tieto riadky bude mať záujem o moje služby. Dopredu mu odkazujem, že mu budem vo všetko nápomocný a nebudem žiadať od neho nič okrem prípravy zmluvy so Sky Tollom a ešte drobnosť v podobe preukazu diplomata.

P.S.

Pán minister obal na preukaz som si už kúpil.

Marián Dobis

Marián Dobis

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som občan SR a nie je mi ľahostajné čo sa deje s mojimi daňami a odvodmi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu